قوانیـــــــــــــــــــــــــن وب
درباره وبلاگ

خانگي سازي تماس با من اضافه کردن اينجا به علاقه منديها صفحه RSS را اينجا ببينيد
اگر اومدی و نظر ندادی و من ندیدم الهی تو بمیری من نمیرم سر قبرت بیام پارتی بگیرم الهی سرخک و اوریون بگیری تب مالت و بلای جون بگیری...ا الهی از سرت تا پات فلج شه کمرت بشکنه,دستت کبودشه الهی حسبه و MS بگیری سره راه بیمارستان بمیری الهی خیر نبینی الهی کور بشی چشمت نبینه بمیری,گم بشی,حقت همینه الهی آسم تیپ A بگیری هنوز که زنده ای,پس کی میمیری؟ =============== این فقط برای شوخی بچه ها مهم نیست نظر ندادید نترسید نفرینای من جز خودم دامان کسی رو نمیگیره
 تـــعداد اعـــضا : 0
آرشيو مطالب
آمار و امكانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 5368
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1



.....

کــد کــَج شــُدَنِ تَصــآویر

====== a href="آدرس وبلاگ"> a href="http://khk-xoxo.blogfa.com"> ==== a href="آدرس وبلاگ"> a href="http://khk-xoxo.blogfa.com"> ==========

کد حرکت متن دنبال موس ========

================== =======


========


==============


=======


=========


======


========


.............................. فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
حمايت از ما

براي حمايت از ما کد لوگو را در وبلاگتان قرار داده قالب سبز


كد لوگو ما :

--------------------
كد لينك ما :

نويسندگان وبلاگ
پيوندهاي روزانه
لينك دوستان
لوگو دوستان
اطلاعيه ها

پيام مدير : با سلام به وبلاگ من خوش آمديد .
قالب اين وبلاگ توسط قالب سبز طراحي شده و توسط سرورهاي قدرتمند GreenSkin.ir پشيباني مشود . براي دريافت قالب هاي جديد روي بنر زير كليك كنيد .

قوانیـــــــــــــــــــــــــن وب ( <-PostCategory-> )

 قوانیــــــن


خواهشا فقط با جنبه هاش درخواست عضویت بدن.

 


 





نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت12:20---20 خرداد 1392
سلام.....
منتظرم که سر بزنی.....
زود بیا دیر نشه ها .......


nami
ساعت8:37---23 ارديبهشت 1392
salllllllllllllllam bashe aziz hamdigero milinkim

v khoshhal mishm doste fab bashim


nami
ساعت15:30---16 ارديبهشت 1392

تنهایی یعنی ذهن پر از تو و خالی از دیگران


و کنارم خالی از تو و پر از دیگران


mahdieh
ساعت23:35---10 ارديبهشت 1392
Khosham naayoomad

شهملب خرعرب
ساعت17:11---2 ارديبهشت 1392
بدک نبودیبلهش یبابببببعاذرابرذ الغقلبفتیلنلغیبزری اعیلبعغ لالعربیه

مجتبی
ساعت9:12---6 فروردين 1392
سلام ابجی محبوبه


خوبی؟


بهم سر بزن نظر یادت نره


لینکمم کم ابجی


مجتبی
ساعت9:12---6 فروردين 1392
سلام ابجی محبوبه

خوبی؟

بهم سر بزن نظر یادت نره

لینکمم کم ابجی


محمد سمائی
ساعت18:30---2 فروردين 1392
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

با سلام
بنده از وبلاگ شما بازدید کردم و مطالب قشنگی را مشاهده نمودم. به همین دلیل، خواهان تبادل لینک با شما هستم. در صورت تمایل ابتدا وببسایت مرا در وبلاگ خود لینک کرده و اطلاع دهید.

وبسایت جامع «سنگر صفر و یکی ها»
التماس دعا


مستانه
ساعت0:54---25 اسفند 1391
اره عزیزم خوبه من عاشق طنزم

مستانه
ساعت0:53---25 اسفند 1391
اره عزیزم خوبه من عاشق طنزم

arash
ساعت19:41---24 اسفند 1391
بابا اصلا هیچ کی گیرت نیاد خوبه؟؟؟ تو چرا عین خروس جنگی میمونی دوست داری ادمو بزنی؟؟؟
راهنمایی نکردم حقیقت رو گفتم عزیز
دیگه تو هم منو بوق فرض نکن دیه اونقدرا هم افسرده داغون نیستم راتسی یه وقت فکر نکنی من افسردم ها ترخدا ولاگم عاشقونس عزیزم بد برداشت نکن منم خیلی دوست دارم برم دانشگاه یکی دو سال دیگه میرم تو هم به امید خدا میری اینم دعای خوب خوبه؟؟؟؟؟؟


arash
ساعت19:04---24 اسفند 1391
شیدا جونم عزیز دلم قوربونت برم گلم نگا کن اون دست خود آدم نیست وقتی مطلب هات زیاد میشن زمانی که صفحه اول وبت پر میشه یه صفحه دیگه درست میشه و پست های جدیدت تو این صفحه اصلی میمونن و قبلی ها میرن صفحه دوم وقتی پست هات بره بالا خودش درست میشم گلم دوست دارم

arash
ساعت18:58---24 اسفند 1391
تا حالا یه نفر مثل خودم احساسی ندیده بودم
امید وارم بهترین ادم گیرت بیاد شیدا دعا میکنم برات یکی گیرت بیاد که جونشم برات بده
واسه من اینطور نشد کسی نبود و نیست بخاطرم حتی دروغ نگه ولی امید وارم بهترین ها واسه تو باشه امید ورام بهترین صادق ترین پسر عاشقت بشه دوست دارم عزیزم


مستانه
ساعت15:00---24 اسفند 1391
بـــــاران چـــرا؟؟

خــدایــــا عشق ببـــــار...

گُویــــا انســــانهــــا تشنــه تــر از زمیننـــد....
×××××××××××××××

ســـــــــــــــلام جیجرم خوبی

کپک نبودی چند وقته کدوم گوری بودی

وبت طنزه ایول جیگرم حال اومت


arash
ساعت21:45---23 اسفند 1391
شیدا جونم عزیزم زیر هر مطلب اون پایینش سمت راستش نوشته نظر اونجا میتونی نظر بدی گلم

ساعت17:12---23 اسفند 1391
سلام شیدا جون مرسی که بهم سر زدی عزیزم واقعا خوش حال شدم دوست دارم بوووووووووووووس@} ;- منم دادا قلفون دس پنجت میای سر میزنی

s.hadi
ساعت14:29---20 اسفند 1391
ممنون که سر می زنی
وبلاگت خیلی زیباست


ترانه
ساعت10:47---30 بهمن 1391
سلام وب نازی داری
خوشحال میشم منا با اسم بلاگم بلینکی و بگو با چ اسمی بلینکمت
مرسی


ساعت16:36---25 بهمن 1391

فیییییییدای تو لوووووووفط داری اجی طلای من ====================== خداییییییییییی واسا جوهر نظرم خشک شه بعد بیا خو


تنهای شیطون
ساعت16:02---25 بهمن 1391
سییییللللللوم شیدا جونم
شرمندگی واسه چی اجی جون؟؟؟؟؟دشمنت شرمنده باشه اتفاقا من کلی کیف کردم از اون سبک حرفیدنت...
منم قبلا لینکت کرده بودم اجی جون
همیشه پیشک بیا


تیانا
ساعت12:00---25 بهمن 1391
سلام نانا
مرسی که سر زدی
لـــــــــینکیدمت


ساعت8:16---23 بهمن 1391
سلام خوبی شیدا جان
ممنون از حضورت جوابت را برات پیغام خصوصی گذاشتم ================== ممنون هادی جان


امیرحسین
ساعت21:56---11 بهمن 1391
ممنون . امیدوارم بازدیدکننده ثابت وبم بشی .
منتظر حضورهای مجددت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ : پنج شنبه 5 / 11 / 1398برچسب:, | ساعت : | توسط SHYDA Y difone | لينك ثابت |
تعداد بازديد از اين پست کل ميباشد
پيغام مدير....
عناوين آخرين مطالب ارسالي
تبليغات